דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • פוסטים אחרונים
  • פופולרי
  • תגיות
  • חיפוש
  • שאלות ופניות
  • חדשות ועדכונים
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (Cerulean)
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
  1. דף הבית
  2. מדריכים לנסיעה
  3. מדריך לטיסה
  4. ביטולים החזרים ופיצויים
  5. פיצוי על שינויים בטיסה מצד החברה

פיצוי על שינויים בטיסה מצד החברה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר ביטולים החזרים ופיצויים
14 פוסטים 8 כותבים 291 צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ב מנותק
    ב מנותק
    בעגלות וסוסים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    מי שעשו לו שינוי בטיסה יותר מ4-5 שעות זכאי לפיצוי או להחזר כספי או כמובן לאשר את הזמן החדש...
    אני ממליץ לאשר את הזמן החדש (במידה ואתם מעוניינים בו...)באתר שלהם ולא לסמוך על הברירת מחדל שזה ייבחר בשבילכם...פשוט להיכנס לדף ההזמנה וללחוץ על "אשר שינויים" וכך תהיו בטוחים שאתם מכורטסים בטיסה הזו ושלא בטעות יהיה אובר-בוקינג(רכישת כרטיסים יותר מאשר המקומות במטוס וכדומה)וכדומה...
    כי שמעתי מחבר עכשיו בשבועות שזה עשה לו בעיות בצ'ק אין לקבוצה שלו...
    כי רק כמה שעות לפני הטיסה החברה אישרה סופית שהוא מגיע וכנראה שזה עשה באג במערכת שלהם...
    וכמובן שעל שינויים קטנים לא צריך לאשר באתר וגם אם תרצו זה פשוט לא אפשרי כי הם פשוט לא שואלים אתכם וזו זכותם לפי החוק...

    ד תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ב מנותק
      ב מנותק
      בעגלות וסוסים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      בס"ד
      חברים יקרים!

      מי שהטיסה שלו התעכבה(טיסה סדירה ולא צ'רטר) באופן שהוא נחת באיחור של 3 שעות-יש סיכוי סביר שהוא זכאי לפיצוי כספי של 650$...יש לזה כל מיני הגדרות מתי זה חל....
      אפשר להגיש תביעה באופן עצמאי אבל מומלץ להיעזר באתר AIRHELP...זה הכתובת:
      https://www.airhelp.com/en/

      הם מנהלים את כל הגשת התביעה ובעד זה הם לוקחים 25% מהסכום שמתקבל...
      אפשר לקרוא פה (https://www.airhelp.com/en/flight-delay-compensation/) בהרחבה על תביעות של איחורי טיסה ועל כל הכללים...
      לפעמים לא מדובר בסום כספי אלא בשוברים וכדומה-אבל תמיד מומלץ להוציא מהגויים כמה שיותר בכל הזדמנות...

      אשרינו!:blush:

      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מ מנותק
        מ מנותק
        משה טיישר
        השיב לבעגלות וסוסים ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @בעגלות-וסוסים כתב בפיצוי על שינויים בטיסה מצד החברה:

        מי שהטיסה שלו התעכבה(טיסה סדירה ולא צ'רטר) באופן שהוא נחת באיחור של 3 שעות-יש סיכוי סביר שהוא זכאי לפיצוי כספי של 650$...

        פיצוי של 3 שעות זה 400 יורו

        @בעגלות-וסוסים כתב בפיצוי על שינויים בטיסה מצד החברה:

        אפשר להגיש תביעה באופן עצמאי

        ברוב החברות זה פשוט למלא טופס באתר עם הוכחות כגון צק אין ישן וחדש ולא אמורים לעשות בעיות

        @בעגלות-וסוסים כתב בפיצוי על שינויים בטיסה מצד החברה:

        אפשר להגיש תביעה באופן עצמאי אבל מומלץ להיעזר באתר AIRHELP...זה הכתובת:
        https://www.airhelp.com/en/

        לדעתי פחות מומלץ אני פעם התעסקתי אתם ואת העמלה גבו אבל את הכסף לא ראיתי

        @בעגלות-וסוסים כתב בפיצוי על שינויים בטיסה מצד החברה:

        הם מנהלים את כל הגשת התביעה ובעד זה הם לוקחים 25% מהסכום שמתקבל...

        זה 35% דהיינו מפיצוי של 400 יורו אתה מקבל רק 260 יורו...

        ב תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • מ מנותק
          מ מנותק
          משה טיישר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          כל מה שכתבתי זה בעיכוב של טיסה מאירופה לכל יעד בעולם אבל בטיסה שיוצאת מישראל פיצוי מתחיל רק מ 7 שעות

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ב מנותק
            ב מנותק
            בעגלות וסוסים
            השיב למשה טיישר ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @משה-טיישר
            זה לפחות מה שהם כותבים באתר שלהם...
            אני אישית גם חושב שעדיף לעשות את זה לבד באתר החברה אבל זה טוב למי שמסתבך...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ש מנותק
              ש מנותק
              שלמה ל
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי נחמן העמקן
              #6

              חשוב לדעת!
              גם במקרה שתובעים לבד את החברה והחברה מכחישה את חובתה לתשלום פיצויים
              אפשר בקלות דרך בית משפט או עורך דין פשוט לתבוע את החברה בפיצויים גבוהים יותר כולל הוצאות עורך דין
              וכל הוצאה אחרת שהייתה לכם בעקבות דחיית הטיסה ובמקרים מסויימים גם על הוצאות שאין לכם קבלות או הוכחות עליהם
              ובית משפט בארץ מחייב כל חברת תעופה שטסה לישראל או ממנה גם אם היא חברה זרה.

              ניתן לקבל מידע ועזרה על תביעת חברת תעופה באתר כל זכות בקישור הבא.
              https://www.kolzchut.org.il/he/פיצוי_במקרה_של_טיסה_שהמריאה_באיחור_או_שהוקדמה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ס מנותק
                ס מנותק
                סאדיגורא
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי סאדיגורא
                #7

                ראו מה קרה לטיסת ארקיע שלי
                התחלנו טוב, רצינו לישון לילה במלון ליד הגבול, ולמחרת בכוחות מחודשים להמשיך את הנסיעה.
                אז נוסעים בלילה כמה שעות עד הגבול וישנים טוב...
                1.png
                אבל פתאום
                2.png
                ואז
                3.png
                דייי
                4.png
                ועוד יש יותר מחודש עד לטיסה... מי יודע לאן זה יגיע...
                אז לישון לילה ולהגיע לרבינו יותר מרוענן - לא אוכל. אך מה לגבי כמה גרושים?
                וגם, האם אני צריך לאשר את השינויים?

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א מחובר
                  א מחובר
                  אור אורות
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  הם רצו לעקוף את המגבלה של 8 שעות אז חלקו למנות?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • א מחובר
                    א מחובר
                    אור אורות
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    לכאורה אין פיצוי פה בארץ אם הוקדם יותר מ14 יום לפני מועד הטיסה המתוכנן, אתה תמיד יכול לנסות לבקש.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • ש מנותק
                      ש מנותק
                      שלמה ל
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      אתה יכול תמיד להתעקש ולבקש החזר כספי
                      הם חייבים להביא לך אפשרות כזאת או טיסה חליפית
                      אבל הבעיה שאם המחיר הזה אתה כבר לא יכול לקנות כרטיס אחר

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ד מנותק
                        ד מנותק
                        דוד סאמט
                        השיב לבעגלות וסוסים ב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @בעגלות-וסוסים כתב בפיצוי על שינויים בטיסה מצד החברה:

                        באתר שלהם ולא לסמוך על הברירת מחדל שזה ייבחר בשבילכם...

                        אתה בטוח שהברירת מחדל שזה מאושר אוטומטי?
                        נראה לי שהברירת מחדל, שזה מתבטל והם מחזירים כסף לחשבון...
                        תתקן אותי אם אני צודק...
                        שכוייח

                        ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ב מנותק
                          ב מנותק
                          בעגלות וסוסים
                          השיב לדוד סאמט ב נערך לאחרונה על ידי בעגלות וסוסים
                          #12

                          @דוד-סאמט כתב בפיצוי על שינויים בטיסה מצד החברה:

                          אתה בטוח שהברירת מחדל שזה מאושר אוטומטי?
                          נראה לי שהברירת מחדל, שזה מתבטל והם מחזירים כסף לחשבון...
                          תתקן אותי אם אני צודק...
                          שכוייח

                          לפי מה שאני זוכר זה כמו שכתבתי...ככה זכור לי שהיה לי בעצמי...אולי זה משתנה...למרות שרשמית אפשר לבטל עד כמה/ימים לפני הטיסה...ככה ענו לי כששאלתי אותם...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • 1 מנותק
                            1 מנותק
                            148 טורס
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי 148 טורס
                            #13

                            בוויז אייר, אם לא בוחרים בשום אופציה, עד 3 שעות לפני הטיסה.
                            הברירת מחדל היא, שמקבלים אוטומטי החזר לחשבון.
                            עכשיו קיבלתי הודעה מהם, מצרף צילום מסך:

                            5044f696-3567-4b28-a8f6-8795e827510f-image.png

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ה מנותק
                              ה מנותק
                              הנוסע הכוסף
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              יש לי כרטיסי טיסה בחברת Bees Airlines, כעת התבטלו כל הטיסות, האם מישהו יודע למי אפשר לפנות לטיפול בפיצויים וכדו'.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0

                              מפת האתר והוראות שימוש

                              ליצירת קשר ולהצעות ייעול:
                              umantrainhelp@gmail.com

                              כל הזכויות שמורות לאור בהירות הדרך © 2023
                              ניתן להעתיק ולהשתמש בתנאי שאתם מציינים את המקור

                              • התחברות

                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון
                              0
                              • דף הבית
                              • פוסטים אחרונים
                              • פופולרי
                              • תגיות
                              • חיפוש
                              • שאלות ופניות
                              • חדשות ועדכונים