-
מקור: https://shop.oebbtickets.at/en/ticket
קו: 149
משך הנסיעה: 23:08 שעותשעת יציאה וינה: 16:42 | (לשעון אוסטריה והונגריה)
שעת יציאה בודפשט: 19:40 | (לשעון אוסטריה והונגריה)
👈 בודפשט תחנת "Budapest-Keleti"
הרכבת לא עוברת בתחנת "Ferihegy" הסמוכה לשדה התעופהשעת הגעה קייב: 14:50 | (לשעון אוקראינה וישראל)
סוג רכבת : שינה
מבירורים שעשינו עם אנשים שנסעו ברכבת, יש רק שני קרונות והם תופסים טרמפ על רכבות שונות לאורך הדרך.
הכרטיסים נמכרים רק באתר האוסטרי כחודש מראש, והכרטיסים אוזלים במהירות.
המחיר כ90 יורו לצד.
יש אתרים שכתבו שניתן לקנות כרטיסי נייר בתחנות רכבת באוקראינה אבל לא הצלחנו לאמת את זה. -
מהדוברות של חברת הרכבות האוקראינית (מדובר על הודעה על מקרה ספציפי, אבל יכולה ללמד קצת גם על הכלל)
עגלות קייב-וינה נעצרו בהונגריה עקב כשל במערכת חשבונאות הגבול.
למרבה הצער, בודפשט שוב תהיה התחנה הסופית של הקרונות, ולכן הנוסעים של היום מוינה לקייב יצטרכו לבצע העברה נוספת ליעדם.
עלינו לציין שלמצב זה בגבול הונגריה יש סימנים של סדירות. לכן, אנו מסבירים את המצב בפירוט.
ℹ️ כידוע, רכבות הן הובלה דייקנית, אך לא ניתן להשיג זאת ללא תיאום של אלפי תהליכים ברשת הרכבות מדי דקה. לאחרונה, עמיתינו ממסילות הרכבת ההונגרית והאוסטרית, מסיבות שונות, אפשרו לרכבות, שאחריהן מגיעות קרונות הנגררים שלנו קייב - וינה, באיחור. זה משבש את לוח הזמנים של התנועה ואת קשירת הקרונות שלנו בשני הכיוונים בבת אחת. כתוצאה מכך, קרונות מגיעים באיחור לתחנות הטרמינל, ובמקרה של עיכוב משמעותי, קרונות יכולים לעקוב רק מ/אל תחנת בודפשט-קלטי.
Ukrzaliznytsia כבר הכינה את השינויים הדרושים ללוח הזמנים של התנועה שיהפכו מצבים כאלה לבלתי אפשריים, אך אנו נאלצים להמתין עד להכנסת לוח התנועה החדש ברכבת ההונגרית והאוסטרית.
אז מהי תוכנית הפעולה במקרה של עיכובים:
*️⃣אם אתם הולכים לוינה והרכבת מסיימת את המסלול בבודפשט עקב איחור, העבירו את הכרטיס שלכם לכל רכבת לווינה שיוצאת מדי שעה מתחנת Budapest-Keleti. זו אותה תחנה אליה מגיעות רכבות מקייב.
*️⃣אם אתם בווינה, והרכבת וינה - קייב סיימה את נסיעתה בבודפשט עקב עיכוב - אל דאגה: רכבות לקייב יוצאות יחד עם הרכבת EC 149 "חורטובאד" וינה - זהוני, אך הן יהיו רתומות לא בווינה, אלא בבודפשט.
אז, בוינה, אתה יכול לעלות על הרכבת EC 149 "חורטובד" וינה - זהון, שיוצאת בשעה 16:42, עם כרטיסים לקייב ולנסוע לבודפשט. שם העברה לקרונות ישירים לקייב, שיצטרפו לרכבת בבודפשט.☝️במקרים אלו, אין צורך בתשלומים נוספים או בכרטיסים לנסיעה בין בודפשט לוינה. הזכות לנסוע ניתנת על ידי כרטיס בכרכרה אוקראינית. ניתן לרכוש מושב מובטח בנוסף אם רוצים, אך גם ללא הזמנה, ניתן להשתמש בכל מושב ברכבת כל עוד הוא פנוי.
זמן הנסיעה בין וינה לבודפשט הוא 2.5 שעות.🤷🏻אנו מתנצלים ועובדים על יצירת הקשר הזה עם עמיתינו האוסטרים וההונגרים.
-
@נחמן-העמקן
האם הרכבת הזו זמינה לקניה למי שאינו אזרח אוקראינה? -
@admin כתב ברכבת |וינה ←קייב | 16:42 ← 15:03:
@נחמן-העמקן
האם הרכבת הזו זמינה לקניה למי שאינו אזרח אוקראינה?נעשה סדר:
מכיון שרכבת זו עוברת בשלושה מדינות אוסטריה, הונגריה, אוקראינה. הרי שלכל אחת מהמדינות הללו יש סך מסוים של כרטיסים ברכבת זו למכירה.- באתר האוקראיני אכן לא ניתן לקנות כרטיסים לרכבת זו אלא באימות של אפליקציית דיא שזמינה לתושבי אוקראינה בלבד. אם כן לא רלוונטי לאנ"ש.
- באתר האוסטרי יש מספר כרטיסים מצומצם (נחטף מהר מאוד) במחיר של החל מ89 יורו (הרבה יותר יקר ממה שנמכר באתר האוקראיני).
- באתר ההונגרי ניתן לקנות כרטיסים ברכבת זו מבודפשט ועוד יעדים בהונגריה, (במחיר זול בהרבה מבאוסטרי) אך לא מוינה.
- ניתן לקנות את המקטע מוינה עד בודפשט באתר האוסטרי, ושוב את המקטע מבודפשט לקייב על אותה רכבת באתר ההונגרי. הזמינות בצורה כזו גבוהה בהרבה.
-