אוטובוסים | תח"צ
-
נשמח לשמוע מאנשים איך היה בתח"צ
לבנתיים אני מקבל רק דיווחים על כל מה שהשתבש לאנשים- קבוצה שנהג סירב להעלות לאוטובוס בקישינב
- עיכובים בתח"צ 8 שעות בגבול פולין
נ.ב. אישית אני לא מעדיף לא לעודד שימוש בתח"צ מכמה סיבות
אבל אם כבר הפך לדרך רבים כדי שיהיה כאן מרוכז את כל המידע ואת כל המעלות והחסרונות -
לא עדיף את השריות הלקוי של פייאכלה באוטובוסים ולא אמין בכלל!!!!!!!!! ברכבים ניסתי פעם אחד בסדר { עם אומן אקספרס לא נסעתי עדיין}
@אין-יאוש
לא אמרתי שעדיף שירות של פייכאלה
פשוט יש בעיה שאנשים חושבים שיכולים להיות רגועים עם תח"צ ולוקחים צמוד לטיסה
כשיש לא מעט בעיות ועיכובים גם בתח"צובנוסף לא חושב שזה בריא לקחת למקומיים את כל האופציות לצאת מאוקראינה בימים של ראש השנה
אם נגזים זה יתפוצץ ולא יהיה לנו כלום... -
יש המשך מפתיע לסיפור שלי.
אינפובאס חזרו אלי עם תשובה מגל טראנס (החברה שאיתה הייתי אמור לנסוע)
הם כותבים שם לא פחות ולא יותר כדברים האלה: (מתורגם)
שלום! תודה על פנייתך בנוגע להזמנה מספר 11878711. בדקנו היטב את כל המידע וברצוננו ליידע אותך בפרט. חברת התעופה דיווחה כי סירוב העלייה למטוס התבסס על תלונות על מראה ומצב בגדי הנוסעים. לדברי הנהג, הם לבשו בגדים מלוכלכים ודיברו בקול רם, דבר שעלול היה ליצור אי נוחות לנוסעים אחרים. על פי כללי התחבורה, לחברת התעופה יש את הזכות לסרב לעלייה למטוס במקרים בהם מצבו של הנוסע או מראהו עלולים להפריע לנוסעים אחרים או להפר את הסטנדרטים התברואתיים. הכסף עבור הכרטיסים שנרכשו הוחזר במלואו. פיצוי נוסף במקרים כאלה אינו נקבע בתקנות. תודה על הבנתך. אם יש לך שאלות - אנחנו תמיד כאן כדי לעזור.
אני די "שמח" על המייל הזה, בו הם כתבו את הדברים בשם המפורש.
שלחתי להם מייל נזעם מאוד, בו האשמתי אותם בשקרים, הכללה מכוערת ובגזענות.
לא שיש הרבה לי הרבה זמן וסבלנות לעניין, אבל בכ"ז אני מתכוון להמשיך לפנות לרשויות גם במולדובה וגם באוקראינה ע"מ לנסות להועיל לאנ"ש בשנים הבאות, כולי היא ואולי.המשך יבוא
-
יש המשך מפתיע לסיפור שלי.
אינפובאס חזרו אלי עם תשובה מגל טראנס (החברה שאיתה הייתי אמור לנסוע)
הם כותבים שם לא פחות ולא יותר כדברים האלה: (מתורגם)
שלום! תודה על פנייתך בנוגע להזמנה מספר 11878711. בדקנו היטב את כל המידע וברצוננו ליידע אותך בפרט. חברת התעופה דיווחה כי סירוב העלייה למטוס התבסס על תלונות על מראה ומצב בגדי הנוסעים. לדברי הנהג, הם לבשו בגדים מלוכלכים ודיברו בקול רם, דבר שעלול היה ליצור אי נוחות לנוסעים אחרים. על פי כללי התחבורה, לחברת התעופה יש את הזכות לסרב לעלייה למטוס במקרים בהם מצבו של הנוסע או מראהו עלולים להפריע לנוסעים אחרים או להפר את הסטנדרטים התברואתיים. הכסף עבור הכרטיסים שנרכשו הוחזר במלואו. פיצוי נוסף במקרים כאלה אינו נקבע בתקנות. תודה על הבנתך. אם יש לך שאלות - אנחנו תמיד כאן כדי לעזור.
אני די "שמח" על המייל הזה, בו הם כתבו את הדברים בשם המפורש.
שלחתי להם מייל נזעם מאוד, בו האשמתי אותם בשקרים, הכללה מכוערת ובגזענות.
לא שיש הרבה לי הרבה זמן וסבלנות לעניין, אבל בכ"ז אני מתכוון להמשיך לפנות לרשויות גם במולדובה וגם באוקראינה ע"מ לנסות להועיל לאנ"ש בשנים הבאות, כולי היא ואולי.המשך יבוא
@התבודדות אני נסעתי ב-euroclub ובגלל שהיינו רק 8 יהודים היה בסדר, למרות שהנהג היה אנטישמי ושנא אותנו מהתחלה. תח"צ זה טוב רק לבודדים, ברגע שזה התפרסם לציבור ואנשים באים בקבוצות גדולות- אין שום תועלת כי גם אם מעלים לאוטובוס הוא פשוט נכנס רגיל לגבול ומעכבים את כולם רגיל (ככה היה באוטובוס של מוצאי החג שהיה רובו יהודים והם היו 6 שעות בגבול)
-
דבר נוסף, מלבד האנטישמיות צריך להבין שהרבה אחוזים מהשנאה היא מובנת לחלוטין, גם השנה כמו בכל שנה לצערי אני רואה אנשים שאין לי איך לתאר את ההתנהגות שלהם בנסיעות, משאירים זבל, כל הרצפה של האוטובוס פירורים של חטיפים, אנשים מתנהגים כמו בהמות ואחרי זה מתפלאים שהאפשרויות שלנו מצומצמות. היה לי טיסת קונקשן ממולדובה לבוקרשט, אנשים זורקים דברים במטוס, צרחו כל הטיסה, היו כמה גוים שפשוט היו בשוק חייהם בחיים לא היה להם טיסה כזאת. אין מספיק מודעות לנושא וזה בעיה רצינית.
-
דבר נוסף, מלבד האנטישמיות צריך להבין שהרבה אחוזים מהשנאה היא מובנת לחלוטין, גם השנה כמו בכל שנה לצערי אני רואה אנשים שאין לי איך לתאר את ההתנהגות שלהם בנסיעות, משאירים זבל, כל הרצפה של האוטובוס פירורים של חטיפים, אנשים מתנהגים כמו בהמות ואחרי זה מתפלאים שהאפשרויות שלנו מצומצמות. היה לי טיסת קונקשן ממולדובה לבוקרשט, אנשים זורקים דברים במטוס, צרחו כל הטיסה, היו כמה גוים שפשוט היו בשוק חייהם בחיים לא היה להם טיסה כזאת. אין מספיק מודעות לנושא וזה בעיה רצינית.
@umaner כתב באוטובוסים | תח"צ :
דבר נוסף, מלבד האנטישמיות צריך להבין שהרבה אחוזים מהשנאה היא מובנת לחלוטין, גם השנה כמו בכל שנה לצערי אני רואה אנשים שאין לי איך לתאר את ההתנהגות שלהם בנסיעות, משאירים זבל, כל הרצפה של האוטובוס פירורים של חטיפים, אנשים מתנהגים כמו בהמות ואחרי זה מתפלאים שהאפשרויות שלנו מצומצמות. היה לי טיסת קונקשן ממולדובה לבוקרשט, אנשים זורקים דברים במטוס, צרחו כל הטיסה, היו כמה גוים שפשוט היו בשוק חייהם בחיים לא היה להם טיסה כזאת. אין מספיק מודעות לנושא וזה בעיה רצינית.
מזדהה עם כל מילה.
כשהנהג האנטישמי סירב להעלות אותנו, אמרתי לילדיי שעם כל הצער שבדבר – אפשר לומר שקנינו ביושר את התנהגותו. חבל מאוד.
הבעיה היא, שאותם האנשים שמתנהגים בצורה המופקרת שתיארת, הם בדיוק אלה שאינם מוכנים לשמוע אפילו את ההערה המנומסת ביותר.
נדרשת כאן חשיבה על פתרון הסברה יצירתי במיוחד. -
אני לא חושב שיש פיתרון כלשהו לחברה האלו,
זה לא משהו חדש זה כבר הרבה שנים ככה, עד המשיח זה מה יש
כשאני נפגש איתם באיזו צומת אני לא מעלה על דעתי לומר להם ביקורת, רק 'אשריך' ו'כל הכבוד'
ואת הצפרדע אני בולע בשקט... -
פעם גיסי היה בטיסה של יוקראין, שהיו שם חברה ישראלים מהסוג הנ"ל, והדיילות חילקו בננות ותפוזים, והם משום מה התכעסו, ויידו את הפירות בדיילות, היו שם כמה חילונים שהזדעזעו מהסצנה וכמובן שכאלו הם הדתיים וכו', אז גיסי ענה להם, 'הם גדלו והתחנכו במוסדות שלכם, זה אתם שצריכים להתבייש'
-
אני נסעתי בהלוך באוטובוס מבודפשט ללבוב, אוטובוס ממש נח ומפנק עם שירותים ווי פיי וכסאות עם הרבה מרווח.
ומלבוב אוטובוס סביר לאומן, עלות 270 ש''ח.בחזור לקחתי אוטובוס לאודסה נח ומפנק, ומאודסה אוטובוס לקישינב אוטובוס נחמד בלי שירותים אבל עם ווי פיי, היינו בגבול שעתיים וחצי כי היה עוד 2 אוטובוסים לפנינו, עלות 100 שח
אני ממליץ ממש, לא הרגשתי אנטישמיות וכדו'.